Gæstebog
✏️ Skriv et indlægFed side.
I hope you to liking my Boomed The Bass remix cover, so see my web-site for www.allbum.it and Summer in July is there on the front.<br><br>Ciao della bella Italia,<br><br>Giuseppe
I teksten til Shubiduas Form og filur 5. linje står der osse. Den stavemåde er ikke korrekt. Det staves selvfølgelig også.
Jeg tror nu, at det er en trykfejl i pladecoveret, for i Page Fours cover synges der også "hjertefri".<br><br>https://www.youtube.com/watch?v=ssF8jDWhHo4
Rettelse: Der står "hjertefri" i pladecoveret.
Midt i en drøm: "Vi var hjerterfri" (ikke "alt for fri"). Kig evt. i pladecoveret.
Melogik - Shubidua<br><br>De synger da<br>Fiat'er og Mascotter (biler)<br>og ikke fjatter og maskotter
Hermed en rettelse til Sweet sangen "Wig Wam Bam"; kvinden i teksten hedder Minnehaha (IKKE Minnie Ha-Ha); hun er en karakter fra Henry Wadsworth Longfellow’s digt fra 1855 epic “The Song of Hiawatha”<br>" Smiling answered Hiawatha:<br>"In the land of the Dacotahs<br>Lives the Arrow-maker's daughter,<br>Minnehaha, Laughing Water,<br>Handsomest of all the women."
Her er den rigtige tekst!<br><br>Herstedvester - Klaus and Servants<br><br>Sha lalalalalala<br><br>Fra min S-togsrude<br>ser jeg lys i mørket derude<br>sidste kilometer<br>det blir dejligt atter at se dig<br>da jeg sidste var hjemme<br>var du smuk og rund<br>nå, men nu er jeg hjemme<br>står af i Albertslund<br><br>Jeg er på vej til Herstedvester<br>hjem til sønnen og hjem til min Ester<br>drømmer sødt om Herstedvester<br>hvor Ester går og venter mig<br>jeg er på vej til herstedvester<br>og et job som varmemester<br>drømmer sødt om Herstedvester<br>hvor Ester går og venter mig.<br><br>Sha lalalalalala<br><br>Hvor Ester går og venter mig.<br><br>Svedte i et maskinrum<br>spared op en lille fin sum<br>kommer fra Bahama<br>eller var det mon Yokohama<br>tusind fjerne havne<br>hvor vi lagde til<br>glemte er deres navne<br>nu ved jeg havd jeg vil<br><br>Jeg er på vej til Herstedvester<br>hjem til sønnen og hjem til min Ester<br>drømmer sødt om Herstedvester<br>hvor Ester går og venter mig<br>jeg er på vej til herstedvester<br>og et job som varmemester<br>drømmer sødt om Herstedvester<br>hvor Ester går og venter mig.<br><br>Opgang<br><br>Jeg er på vej til Herstedvester<br>hjem til sønnen og hjem til min Ester<br>drømmer sødt om Herstedvester<br>hvor Ester går og venter mig<br>jeg er på vej til herstedvester<br>og et job som varmemester<br>drømmer sødt om Herstedvester<br>hvor Ester går og venter mig.<br><br>Sha lalalalalala<br><br>Hvor Ester går og venter mig.<br><br>Opgangen falder heller ikke som beskrevet, men det er vel op til hver enkelt at arrangere den som man vil 😉<br>Mange hilsner Kim.<br><br>
Hvis af interesse,, så er der er fejl i Sweetheart - Der mangler en linje før linjen med mexican stew. Det er ikke wishing wheel, men en ønskebrønd - MVH John
Halløj dér<br>Vær lige sød at rette følgende tre Frede Fup tekster:<br>Hvis du tror på dig selv:<br>(kan åbne) linie 11<br>Tidens striber:<br>(Jeg) og (glans) linie 11 og 13<br>Tillykke til jorden:<br>(og) og (mennesket) linie 10 og 21
Hej Claus<br>Tusinde tak for din rettelse til <br>Tu-Tu-Tusindeben.<br>Det er selvfølgelig, som du skriver, Dr. Phil, der synger denne dejlige sang.<br><br>Det kunne ellers have være sjovt hvis ham TV doktoren havde sunget den :-)<br><br>Her er den rettede udgave :<br>http://www.zolex.dk/lyrics/lyrics.asp?ID=21792&Song=Tu-Tu-Tusindben<br><br>
Jeg faldt lige over din tekst af Tu-tu-tusindben, som du skriver er af Dr. Phil McGraw...<br>Dr. Phil McGraw er en amerikansk tv-psykolog, som helt sikkert ikke skriver danske børnesange.<br>Tusindben er derimod skrevet af musikeren Philip Barrett, der i 80'erne boede i min hjemby., Hadsund i Nordjylland.<br>Han brugte (og bruger i øvrigt stadig) kunstnernavnet Dr. Phil.<br>I sidste linie i sidste vers synges der "og så var jeg bare gift i samme nu".
Hej Niels,<br>Tak for din rettelse til "Lav sol over...."<br>Fejlen er rettet nu. Godt spottet.
Vil blot gøre opmærksom på, at der er fejl i teksten til "Lav sol over Århus" af GNAGS.<br><br>I 4. vers. står der: <br>"Lav sol over Århus<br>Frostvæskepop gør mig svimmel<br>Vi lokkes i stimler mod tangkorens blå<br>Bølgende blå sommerhimmel"<br><br>Peter A. G. synger "Tangkrogens blå" - Tangkrogen ligger syd for Århus Havn, udfor Marselisborg Marina.<br><br>Vh. Niels
Hvor er teksten til Nattens sidste cigaret?<br><br>Du skulle måske slette et par at de låne opfordringer der ligger i din gæstebog.<br><br>Lillemanden fra automat
Den bedste tid er helt i skoven. <br>Har selv skrevet den ;)<br>Kig på cover ( hvide løgne pladen) <br>for hulen - :)
Tak for de mange gode sangtekster.
Sikke en masse danske sangtekster der er på denne side. Flot arbejde.<br>BH<br>Peder
Tusinde tak for alle de mange danske sangtekster.
Det er et stort projekt. Endelig et lyrics site med et klart fokus på dansk musik. Bare jeg forstår ikke, hvorfor søgefunktionen ikke virker. Kan jeg udelukkende søge via Google, ikke på dit site direkte?
Hej<br>Jeg vil gerne gøre opmærksom på at der er vist fejl i teksten i sangen med Lollipops "Sussie Moore"<br><br>Der står :" I was there to stay all her Money.<br><br>Der skal vist stå:" I was there to steal her Money"
Opfinderen af "Rubriks terning" hedder Ernő Rubik, en Ungarsk billedhugger m.m., og terningen må derfor hedde en Rubik terning.
Er det ikke på tide der kommer et par baner?<br><br>Yo bro<br>Har ikke glemt dig/Jer <br>Men fandt vej til solen via eb og en historie om autocamper og manglende nøgle<br>Stadigvæk utrolig med Stuff du holder på det site<br><br>Hils omkring<br>/Christian
Vild fed side
"This guy's walking down the street when he falls in a hole. The walls are so steep he can't get out. "A doctor passes by and the guy shouts up, 'Hey you. Can you help me out?' The doctor writes a prescription, throws it down in the hole and moves on. "Then a priest comes along and the guy shouts up, 'Father, I'm down in this hole can you help me out?' The priest writes out a prayer, throws it down in the hole and moves on "Then a friend walks by, 'Hey, Joe, it's me can you help me out?' And the friend jumps in the hole. Our guy says, 'Are you stupid? Now we're both down here.' The friend says, 'Yeah, but I've been down here before and I know the way out.'"
Du har sygt mange sangtekster
Tak for alle de gode sangtekster. Jeg manglede et par med Sebastian og dem fandt jeg her.
Fed side med super jokes
vil gerne have teksten, Rasmus Seebach med "engel"
Vil gerne have teksten på Anna Davids sang, "Something to nothing". :-D
Vil gerne have teksten på Anna Davids sang, "Something to nothing". :-D
Vil gerne have teksten på Anna Davids sang, "Something to nothing". :-D
Hej<br>Hvor er kattekillingen bare sød
HEJ <br>DEN HER HJEMMESIDE ER SUPER SJOV
HEJ <br>DEN HER HJEMMESIDE ER SUPER SJOV
HEJ<br><br>DA JEG SÅ JERES HJEMMESIDE FOR FØRSTE GANG HVISTE JEG BARE AT DET VAR NOGET FOR MIG <br> HILSEN<br> NANNA
Jeg synes der er mange sjove ting her.<br>
Hej:)<br>Jeg er bare nysgerrig hvor i har teksterne fra fra musicalen klokkeren fra notre dame, dem som Julie Axdal Pedersen har. <br><br>Mvh. Julie
Tak for alle Kim Larsen sangteksterne.<br><br>Jeg er ved at lave min egen sangbog med danske sange.
Kanon !!! Äntligen fick jag texten till Melody clubs "the only ones". KANON !!!
Fedt med dit tekst arkiv til sangtekster. Kommer der youtube videoer på dem allesammen?
Flotte billeder fra Parken i går.<br>
Hej Søde... <br>Hører du har har været indlagt på hospitalet. Sikke noget lort. Jeg håber det går bedre nu. <br>Knusser Helle
<br>Hej Roman,<br><br>Tak for din rettelse. Ja, selvfølgelig hed Tom K's forrige Audi R10. Jeg ved ikke lige hvor jeg havde det med Audi R12 fra.<br>Jeg glæder mig virkeligt til at se hvad den nye R15'er kan til juni.<br><br>Det forlyder fra Audi at den allerede skal have løbsdebut på Sebring den 21. marts.<br><br><a href="http://www.worldcarfans.com/9090210.010/audi-r15-tdi-to-make-race-debut-in-12-hours-of-sebring">Tjek det her</a><br><br>For øvrigt fandt jeg dette billede af R15 på Toms egen hjemmeside.<br>Tjek den ud på <br><a href="http://tomkristensen.com/readNews.aspx?newsID=900ee105-76ad-4d41-bce1-4d5c88075da2">Se Toms side</a><br>
Hey lækker side du har her. Har dog en lille rettelse, i din artikel om Tom K's nye Audi R 15 kalder du den tidligere model for R12 det er ikke rigtigt. Den hed R10 :) men ellers er resten af historien rigtig nok...
nej hvor er det et godt billede af katten.
Hej Thomas. <br><br>Ja det er mig der har lavet The Money.<br>Det er sjovt du stadig har den. Den har ligget til download på mp3music.com.<br>Det er fra år 2000, så du har ret i den er ca. 8 år gammel.<br>Jeg tror det var et de første numre jeg oploade på nettet. Jeg har gennem de sidste år haft et par numre liggende på nettet, så måske kan du finde flere på P2P-tjenesterne. Hvis ikke, og du er interreseret kan jeg sende dig "ZoleX Greatest Hit" :-)
Hey Zolex<br>Jeg faldt over din side her og jeg kom til at tænke på om det er dig der har lavet nummeret - The Money.<br><br>Jeg har en gammel mp3 fil som hedder Dj ZoleX - The Money.<br><br>Jeg tror den er mindst 7-8 år gammel og er sådan lidt happy house agtig. Jeg har hørt det mange gange gennem de sidste år. Hvorfra jeg har mp3'en fra ved jeg ikke, men måske jeg har hentet den fra mymusic.com.<br><br>Med venlig hilsen<br>Thomas<br><br>
Hey Marco.<br><br>Ja, jeg har gennemlyttet Delirium nogle gange og jeg er helt enig med dig. Det er ganske godt skruet sammen.<br>Har du haft en finger med i det, jeg kan se du er krediteret på deres album cover?<br><br>Holder de nogen koncerter i København eller omegn ? Jeg vil godt se og høre dem live.<br><br>/Brian ZoleX<br><br>
Hej Brian. Har du tjekket det nye Delerium album. Det er perfekt skruet sammen og jeg tror det er lige noget for dig.<br><br>MVH Marco
Hej Brian. Jeg har lige hørt dit super nummer "Samba Da Sun".<br>Har du andet jeg kan høre? Jeg er vild med EBM og samba blandet sammen.<br><br>Chris - black cat
Hej zolex.dk<br><br>tak for hjælpen med jmail scriptet. Jeg har brugt uendeligt langt tid på at få det til at virke uden held, så jeg er meget glad for at du hjalp mig.
Selv tak, Svend.<br><br>Jeg håber det vil afhjælpe fremtidige sql-injections med spam på din side.<br><br>Hilsen<br><br><br>Brian
Jeg vil gerne takke dig for din artikel om sikring websider mod spam.<br>Jeg har nu fulgt dit eksempel på min egen hjemmeside.<br><br>Med venlig hilsen<br>Svend
Bell, I told you so !<br><br>Bell ranking at 328<br>Brian ranking at 201.<br><br>My lefthanded trashed out mix, prevailed with a enormous triumph.<br><br>The victory is sweet, my friend, but you will never know, I guess :-)<br>And before you will claim a recount I offer you a war of revenge.<br>Just name your weapon of choice, and I will admit.<br><br>Greets from the rainy Copenhagen.<br>Brian
Hello Bell,<br><br>I’m taking you too school, novice.<br>It will be a great practise for me, as I get ready for a real struggle 8-)<br>Get ready to suffer a great defeat and let the best man win. The game is afoot.<br><br>Cheers <br>Brian – DJ ZoleX<br>
Good Morning<br><br>I challenge you !<br><br>Are you up for the job, kiddo ?<br>Get to work and remix this.<br>http://www.acidplanet.com/contests/karmacoda2/<br><br>I'm already a competitor in this contest. Upload your piece and lets see whos ranking highest.<br><br>Bell
Tillykke med mesterskabet.<br>Det var det bedste hold i år, men vi kommer igen næste år.<br><br>FCM Forever.
Super kanon remix du har lavet med Take no crap.<br>Jeg spillede det til en gymnasiefest i går og folk gik wild. <br>Har du flere på lager ?<br>DJ SOG - Bazooka.
Spiller du snart på Zoo igen ?<br> <br> Det er cool sidst <br>
Tak for hjælpen med scriptet til min hjemmeside.<br><br>Jeg havde ikke kunne løse det selv.<br><br>MR. C
Tak for i går.<br>Det blev vådt, hva<br>Skal vi snart i byen igen?<br><br>
Hey Brian,<br>Så har jeg været inde og se billederne du tog i sommerhuset. De er blevet rigtigt gode :o)<br><br>Nå men jeg ville bare sige hej og at det er en flot hjemmeside du har...<br><br><br>Venlig hilsen<br>Lasse
Hej fra spanien<br>
Flere sjove ting!<br><br>Ring til mig, hvis du vil med i byen på fredag<br><br>MC<br><br>
Hello Brian<br><br><br>Finally we got to meet. It was a outstanding performance, don't you think so?<br>I've listen to the demo U gave me, and I believe some of the tracks are quite good materiel.<br><br>Give my a sign if you wants some critics or maybe a constructive hand in the process.<br><br>Cheers Derek.<br>
Hej Brian,<br>det er en flot hjemmeside, som du har "banket ned" med mange gode henvisninger.<br>Kærlig hilsen<br>mor
Hej Brian<br>Så er du på banen igen. Jeg håber du får lagt noget af dit musik på nettet, da jeg er spændt på at høre det<br><br>MVH Kenneth / Fragments
Hej <br><br>Alle besøgende er velkomne til at skrive her.<br><br>I må skrive lige hvad I vil.<br><br>God fornøjelse.<br><br>/Brian