D
Dennis
29-04-2019 21:55

Fed side.

G
Giuseppe
04-02-2019 17:01

I hope you to liking my Boomed The Bass remix cover, so see my web-site for www.allbum.it and Summer in July is there on the front.<br><br>Ciao della bella Italia,<br><br>Giuseppe

S
Sander
02-05-2018 08:58

I teksten til Shubiduas Form og filur 5. linje står der osse. Den stavemåde er ikke korrekt. Det staves selvfølgelig også.

J
Jan
13-03-2018 22:36

Jeg tror nu, at det er en trykfejl i pladecoveret, for i Page Fours cover synges der også "hjertefri".<br><br>https://www.youtube.com/watch?v=ssF8jDWhHo4

J
Jan
13-03-2018 22:32

Rettelse: Der står "hjertefri" i pladecoveret.

J
Jan
13-03-2018 00:43

Midt i en drøm: "Vi var hjerterfri" (ikke "alt for fri"). Kig evt. i pladecoveret.

M
Maja
28-02-2018 22:11

Melogik - Shubidua<br><br>De synger da<br>Fiat'er og Mascotter (biler)<br>og ikke fjatter og maskotter

L
Lena Roslundh
12-08-2017 09:30

Hermed en rettelse til Sweet sangen "Wig Wam Bam"; kvinden i teksten hedder Minnehaha (IKKE Minnie Ha-Ha); hun er en karakter fra Henry Wadsworth Longfellow’s digt fra 1855 epic “The Song of Hiawatha”<br>" Smiling answered Hiawatha:<br>"In the land of the Dacotahs<br>Lives the Arrow-maker's daughter,<br>Minnehaha, Laughing Water,<br>Handsomest of all the women."

K
Kim Olsen
28-07-2017 18:42

Her er den rigtige tekst!<br><br>Herstedvester - Klaus and Servants<br><br>Sha lalalalalala<br><br>Fra min S-togsrude<br>ser jeg lys i mørket derude<br>sidste kilometer<br>det blir dejligt atter at se dig<br>da jeg sidste var hjemme<br>var du smuk og rund<br>nå, men nu er jeg hjemme<br>står af i Albertslund<br><br>Jeg er på vej til Herstedvester<br>hjem til sønnen og hjem til min Ester<br>drømmer sødt om Herstedvester<br>hvor Ester går og venter mig<br>jeg er på vej til herstedvester<br>og et job som varmemester<br>drømmer sødt om Herstedvester<br>hvor Ester går og venter mig.<br><br>Sha lalalalalala<br><br>Hvor Ester går og venter mig.<br><br>Svedte i et maskinrum<br>spared op en lille fin sum<br>kommer fra Bahama<br>eller var det mon Yokohama<br>tusind fjerne havne<br>hvor vi lagde til<br>glemte er deres navne<br>nu ved jeg havd jeg vil<br><br>Jeg er på vej til Herstedvester<br>hjem til sønnen og hjem til min Ester<br>drømmer sødt om Herstedvester<br>hvor Ester går og venter mig<br>jeg er på vej til herstedvester<br>og et job som varmemester<br>drømmer sødt om Herstedvester<br>hvor Ester går og venter mig.<br><br>Opgang<br><br>Jeg er på vej til Herstedvester<br>hjem til sønnen og hjem til min Ester<br>drømmer sødt om Herstedvester<br>hvor Ester går og venter mig<br>jeg er på vej til herstedvester<br>og et job som varmemester<br>drømmer sødt om Herstedvester<br>hvor Ester går og venter mig.<br><br>Sha lalalalalala<br><br>Hvor Ester går og venter mig.<br><br>Opgangen falder heller ikke som beskrevet, men det er vel op til hver enkelt at arrangere den som man vil &#128521;<br>Mange hilsner Kim.<br><br>

J
John
07-10-2016 10:08

Hvis af interesse,, så er der er fejl i Sweetheart - Der mangler en linje før linjen med mexican stew. Det er ikke wishing wheel, men en ønskebrønd - MVH John

F
Frede Norbrink
26-05-2016 10:30

Halløj dér<br>Vær lige sød at rette følgende tre Frede Fup tekster:<br>Hvis du tror på dig selv:<br>(kan åbne) linie 11<br>Tidens striber:<br>(Jeg) og (glans) linie 11 og 13<br>Tillykke til jorden:<br>(og) og (mennesket) linie 10 og 21

B
Brian
19-05-2016 23:03

Hej Claus<br>Tusinde tak for din rettelse til <br>Tu-Tu-Tusindeben.<br>Det er selvfølgelig, som du skriver, Dr. Phil, der synger denne dejlige sang.<br><br>Det kunne ellers have være sjovt hvis ham TV doktoren havde sunget den :-)<br><br>Her er den rettede udgave :<br>http://www.zolex.dk/lyrics/lyrics.asp?ID=21792&Song=Tu-Tu-Tusindben<br><br>

C
Claus O.
01-05-2016 12:43

Jeg faldt lige over din tekst af Tu-tu-tusindben, som du skriver er af Dr. Phil McGraw...<br>Dr. Phil McGraw er en amerikansk tv-psykolog, som helt sikkert ikke skriver danske børnesange.<br>Tusindben er derimod skrevet af musikeren Philip Barrett, der i 80'erne boede i min hjemby., Hadsund i Nordjylland.<br>Han brugte (og bruger i øvrigt stadig) kunstnernavnet Dr. Phil.<br>I sidste linie i sidste vers synges der "og så var jeg bare gift i samme nu".

B
Brian
24-03-2016 22:31

Hej Niels,<br>Tak for din rettelse til "Lav sol over...."<br>Fejlen er rettet nu. Godt spottet.

N
Niels Madsen
23-03-2016 11:15

Vil blot gøre opmærksom på, at der er fejl i teksten til "Lav sol over Århus" af GNAGS.<br><br>I 4. vers. står der: <br>"Lav sol over Århus<br>Frostvæskepop gør mig svimmel<br>Vi lokkes i stimler mod tangkorens blå<br>Bølgende blå sommerhimmel"<br><br>Peter A. G. synger "Tangkrogens blå" - Tangkrogen ligger syd for Århus Havn, udfor Marselisborg Marina.<br><br>Vh. Niels

T
The Klix
13-11-2015 21:00

Hvor er teksten til Nattens sidste cigaret?<br><br>Du skulle måske slette et par at de låne opfordringer der ligger i din gæstebog.<br><br>Lillemanden fra automat

S
søren
11-10-2015 15:03

Den bedste tid er helt i skoven. <br>Har selv skrevet den ;)<br>Kig på cover ( hvide løgne pladen) <br>for hulen - :)

R
Robert
03-06-2015 15:05

Tak for de mange gode sangtekster.

P
Peder
12-04-2015 20:59

Sikke en masse danske sangtekster der er på denne side. Flot arbejde.<br>BH<br>Peder

S
Svend
22-03-2015 11:31

Tusinde tak for alle de mange danske sangtekster.

A
andy
30-11-2014 23:20

Det er et stort projekt. Endelig et lyrics site med et klart fokus på dansk musik. Bare jeg forstår ikke, hvorfor søgefunktionen ikke virker. Kan jeg udelukkende søge via Google, ikke på dit site direkte?

F
F. E Petersen
16-10-2014 16:02

Hej<br>Jeg vil gerne gøre opmærksom på at der er vist fejl i teksten i sangen med Lollipops "Sussie Moore"<br><br>Der står :" I was there to stay all her Money.<br><br>Der skal vist stå:" I was there to steal her Money"

I
Ian
09-08-2014 00:02

Opfinderen af "Rubriks terning" hedder Ern&#337; Rubik, en Ungarsk billedhugger m.m., og terningen må derfor hedde en Rubik terning.

C
Christian
25-02-2014 19:32

Er det ikke på tide der kommer et par baner?<br><br>Yo bro<br>Har ikke glemt dig/Jer <br>Men fandt vej til solen via eb og en historie om autocamper og manglende nøgle<br>Stadigvæk utrolig med Stuff du holder på det site<br><br>Hils omkring<br>/Christian

B
Brian
24-01-2014 20:47

Vild fed side

B
Bjørn
18-07-2013 09:22

"This guy's walking down the street when he falls in a hole. The walls are so steep he can't get out. "A doctor passes by and the guy shouts up, 'Hey you. Can you help me out?' The doctor writes a prescription, throws it down in the hole and moves on. "Then a priest comes along and the guy shouts up, 'Father, I'm down in this hole can you help me out?' The priest writes out a prayer, throws it down in the hole and moves on "Then a friend walks by, 'Hey, Joe, it's me can you help me out?' And the friend jumps in the hole. Our guy says, 'Are you stupid? Now we're both down here.' The friend says, 'Yeah, but I've been down here before and I know the way out.'"

D
Dennis
28-12-2012 09:28

Du har sygt mange sangtekster

N
Niels
03-11-2012 23:04

Tak for alle de gode sangtekster. Jeg manglede et par med Sebastian og dem fandt jeg her.

J
Jakon nielsen
18-10-2012 15:06

Fed side med super jokes

M
Mathilde
07-05-2011 19:39

vil gerne have teksten, Rasmus Seebach med "engel"

B
bæ bo
04-02-2011 14:10

Vil gerne have teksten på Anna Davids sang, "Something to nothing". :-D

B
bæ bo
04-02-2011 14:09

Vil gerne have teksten på Anna Davids sang, "Something to nothing". :-D

B
bæ bo
04-02-2011 14:09

Vil gerne have teksten på Anna Davids sang, "Something to nothing". :-D

M
Mia
18-12-2010 22:37

Hej<br>Hvor er kattekillingen bare sød

N
nanna
26-11-2010 16:23

HEJ <br>DEN HER HJEMMESIDE ER SUPER SJOV

N
nanna
26-11-2010 16:23

HEJ <br>DEN HER HJEMMESIDE ER SUPER SJOV

N
nanna
26-11-2010 16:21

HEJ<br><br>DA JEG SÅ JERES HJEMMESIDE FOR FØRSTE GANG HVISTE JEG BARE AT DET VAR NOGET FOR MIG <br> HILSEN<br> NANNA

E
Emil
24-10-2010 21:50

Jeg synes der er mange sjove ting her.<br>

J
Julie
08-10-2010 18:31

Hej:)<br>Jeg er bare nysgerrig hvor i har teksterne fra fra musicalen klokkeren fra notre dame, dem som Julie Axdal Pedersen har. <br><br>Mvh. Julie

L
Linda
27-02-2010 09:27

Tak for alle Kim Larsen sangteksterne.<br><br>Jeg er ved at lave min egen sangbog med danske sange.

M
Micke
27-11-2009 17:37

Kanon !!! Äntligen fick jag texten till Melody clubs "the only ones". KANON !!!

M
Michell
08-06-2009 22:19

Fedt med dit tekst arkiv til sangtekster. Kommer der youtube videoer på dem allesammen?

M
Michael
01-06-2009 15:12

Flotte billeder fra Parken i går.<br>

H
Helle Delle
18-04-2009 21:51

Hej Søde... <br>Hører du har har været indlagt på hospitalet. Sikke noget lort. Jeg håber det går bedre nu. <br>Knusser Helle

B
Brian Wolter (ZoleX)
20-02-2009 23:16

<br>Hej Roman,<br><br>Tak for din rettelse. Ja, selvfølgelig hed Tom K's forrige Audi R10. Jeg ved ikke lige hvor jeg havde det med Audi R12 fra.<br>Jeg glæder mig virkeligt til at se hvad den nye R15'er kan til juni.<br><br>Det forlyder fra Audi at den allerede skal have løbsdebut på Sebring den 21. marts.<br><br><a href="http://www.worldcarfans.com/9090210.010/audi-r15-tdi-to-make-race-debut-in-12-hours-of-sebring">Tjek det her</a><br><br>For øvrigt fandt jeg dette billede af R15 på Toms egen hjemmeside.<br>Tjek den ud på <br><a href="http://tomkristensen.com/readNews.aspx?newsID=900ee105-76ad-4d41-bce1-4d5c88075da2">Se Toms side</a><br>

R
Roman
09-02-2009 18:02

Hey lækker side du har her. Har dog en lille rettelse, i din artikel om Tom K's nye Audi R 15 kalder du den tidligere model for R12 det er ikke rigtigt. Den hed R10 :) men ellers er resten af historien rigtig nok...

J
Janne
16-01-2009 21:54

nej hvor er det et godt billede af katten.

B
Brian Wolter / ZoleX
12-06-2008 20:20

Hej Thomas. <br><br>Ja det er mig der har lavet The Money.<br>Det er sjovt du stadig har den. Den har ligget til download på mp3music.com.<br>Det er fra år 2000, så du har ret i den er ca. 8 år gammel.<br>Jeg tror det var et de første numre jeg oploade på nettet. Jeg har gennem de sidste år haft et par numre liggende på nettet, så måske kan du finde flere på P2P-tjenesterne. Hvis ikke, og du er interreseret kan jeg sende dig "ZoleX Greatest Hit" :-)

T
Thomas O.
12-06-2008 19:14

Hey Zolex<br>Jeg faldt over din side her og jeg kom til at tænke på om det er dig der har lavet nummeret - The Money.<br><br>Jeg har en gammel mp3 fil som hedder Dj ZoleX - The Money.<br><br>Jeg tror den er mindst 7-8 år gammel og er sådan lidt happy house agtig. Jeg har hørt det mange gange gennem de sidste år. Hvorfra jeg har mp3'en fra ved jeg ikke, men måske jeg har hentet den fra mymusic.com.<br><br>Med venlig hilsen<br>Thomas<br><br>

B
Brian Wolter, ZoleX
04-05-2008 22:20

Hey Marco.<br><br>Ja, jeg har gennemlyttet Delirium nogle gange og jeg er helt enig med dig. Det er ganske godt skruet sammen.<br>Har du haft en finger med i det, jeg kan se du er krediteret på deres album cover?<br><br>Holder de nogen koncerter i København eller omegn ? Jeg vil godt se og høre dem live.<br><br>/Brian ZoleX<br><br>

M
Marco
04-05-2008 12:27

Hej Brian. Har du tjekket det nye Delerium album. Det er perfekt skruet sammen og jeg tror det er lige noget for dig.<br><br>MVH Marco

C
Christina fra Black-cat
04-01-2008 22:15

Hej Brian. Jeg har lige hørt dit super nummer "Samba Da Sun".<br>Har du andet jeg kan høre? Jeg er vild med EBM og samba blandet sammen.<br><br>Chris - black cat

M
Marco
02-11-2007 20:11

Hej zolex.dk<br><br>tak for hjælpen med jmail scriptet. Jeg har brugt uendeligt langt tid på at få det til at virke uden held, så jeg er meget glad for at du hjalp mig.

B
Brian Wolter
31-08-2007 22:49

Selv tak, Svend.<br><br>Jeg håber det vil afhjælpe fremtidige sql-injections med spam på din side.<br><br>Hilsen<br><br><br>Brian

S
Svend K. Nielsen
31-08-2007 22:05

Jeg vil gerne takke dig for din artikel om sikring websider mod spam.<br>Jeg har nu fulgt dit eksempel på min egen hjemmeside.<br><br>Med venlig hilsen<br>Svend

B
Brian Wolter
28-08-2007 20:02

Bell, I told you so !<br><br>Bell ranking at 328<br>Brian ranking at 201.<br><br>My lefthanded trashed out mix, prevailed with a enormous triumph.<br><br>The victory is sweet, my friend, but you will never know, I guess :-)<br>And before you will claim a recount I offer you a war of revenge.<br>Just name your weapon of choice, and I will admit.<br><br>Greets from the rainy Copenhagen.<br>Brian

D
Dj ZoleX
01-07-2007 12:27

Hello Bell,<br><br>I’m taking you too school, novice.<br>It will be a great practise for me, as I get ready for a real struggle 8-)<br>Get ready to suffer a great defeat and let the best man win. The game is afoot.<br><br>Cheers <br>Brian – DJ ZoleX<br>

D
Derek :DJ Bell:
30-06-2007 02:16

Good Morning<br><br>I challenge you !<br><br>Are you up for the job, kiddo ?<br>Get to work and remix this.<br>http://www.acidplanet.com/contests/karmacoda2/<br><br>I'm already a competitor in this contest. Upload your piece and lets see whos ranking highest.<br><br>Bell

S
Søren R. Petersen
24-05-2007 13:24

Tillykke med mesterskabet.<br>Det var det bedste hold i år, men vi kommer igen næste år.<br><br>FCM Forever.

D
Dj SOG
12-05-2007 22:43

Super kanon remix du har lavet med Take no crap.<br>Jeg spillede det til en gymnasiefest i går og folk gik wild. <br>Har du flere på lager ?<br>DJ SOG - Bazooka.

M
Martin
22-03-2007 12:13

Spiller du snart på Zoo igen ?<br> <br> Det er cool sidst <br>

"
"Carlo"
11-02-2007 14:18

Tak for hjælpen med scriptet til min hjemmeside.<br><br>Jeg havde ikke kunne løse det selv.<br><br>MR. C

H
Helle og Maria
23-01-2007 11:08

Tak for i går.<br>Det blev vådt, hva<br>Skal vi snart i byen igen?<br><br>

L
Lasse Gravgaard Eriksen
17-08-2006 20:06

Hey Brian,<br>Så har jeg været inde og se billederne du tog i sommerhuset. De er blevet rigtigt gode :o)<br><br>Nå men jeg ville bare sige hej og at det er en flot hjemmeside du har...<br><br><br>Venlig hilsen<br>Lasse

C
claus
01-07-2006 18:34

Hej fra spanien<br>

M
Martin Christensen
18-05-2006 12:58

Flere sjove ting!<br><br>Ring til mig, hvis du vil med i byen på fredag<br><br>MC<br><br>

D
Derek
06-05-2006 13:44

Hello Brian<br><br><br>Finally we got to meet. It was a outstanding performance, don't you think so?<br>I've listen to the demo U gave me, and I believe some of the tracks are quite good materiel.<br><br>Give my a sign if you wants some critics or maybe a constructive hand in the process.<br><br>Cheers Derek.<br>

M
Mor
21-04-2006 13:20

Hej Brian,<br>det er en flot hjemmeside, som du har "banket ned" med mange gode henvisninger.<br>Kærlig hilsen<br>mor

K
Kenneth
18-04-2006 22:15

Hej Brian<br>Så er du på banen igen. Jeg håber du får lagt noget af dit musik på nettet, da jeg er spændt på at høre det<br><br>MVH Kenneth / Fragments

B
Brian Wolter
15-04-2006 23:02

Hej <br><br>Alle besøgende er velkomne til at skrive her.<br><br>I må skrive lige hvad I vil.<br><br>God fornøjelse.<br><br>/Brian

guest