Brian Wolters hjemmeside siden 2003

Ny Mazda 3

Wauw, den er super flot.
Det kan være jeg skulle skifte 2006'eren ud med 2009 modellen.

Den har lige fået premiere i USA, så der går nok et par måneder før den kan købes i Danmark.

Mazda 3

Musik.
Sjov.
ZoleX.

Sangtekster, vittigheder, nyheder og meget mere — samlet på ét sted af Brian Wolter.