Brian Wolters hjemmeside siden 2003
Dindo Capello, Alan McNish og Tom Kristensen vandt 12 timers løbet på Sebring, Florida. Det var igennem hele løbet en hård kamp mod Peugeot. Begge racerbiler kører på diesel, men Peugeot slider mindre på Michelin dækkene end Audi og kan derfor køre dobbelt-stint på hvert sæt dæk.
Det er Tom Kristensens 5 sejr på Sebring og dermed er Mr. Le Mans nu også blevet Mr. Sebring, da han er den første der har vundet 5 gange i Florida. Den mand er helt speciel.

Sangtekster, vittigheder, nyheder og meget mere — samlet på ét sted af Brian Wolter.