Brian Wolters hjemmeside siden 2003
En sygeplejerske har nedskrevet de mest almindelige fortrydelser for den døende, og blandt de øverste er 'Jeg ville ønske jeg ikke havde arbejdet så hårdt ".
Hvad ville din største fortrydelse være, hvis det var din sidste dag i livet?
- Jeg ville ønske jeg havde haft modet til at leve et liv tro mod mig selv, ikke livet som andre forventede af mig.
- Jeg ville ønske jeg ikke havde arbejdet så hårdt.
- Jeg ville ønske jeg havde haft modet til at udtrykke mine følelser.
- Jeg ville ønske, jeg havde opholdt sig i kontakt med mine venner.
- Jeg ville ønske at jeg havde ladet mig være lykkeligere.

Sangtekster, vittigheder, nyheder og meget mere — samlet på ét sted af Brian Wolter.