Brian Wolters hjemmeside siden 2003
Audi har løftet sløret for den nye Audi R18. Det er den racer der skal vinde Le Mans 2011, gerne med Tom Kristensen bag rattet.
Det er en 3.7L V6'er TDI (altså Turbo Diesel). Der gættes på at den yder 550 HK.
Den ser meget flot ud med de kendte Audi diode forlygter. Læg også mærke til det er en såkaldt lukket model, altså en racer med tag. Det er mange år siden Audi har haft sådan en.

Sangtekster, vittigheder, nyheder og meget mere — samlet på ét sted af Brian Wolter.