Brian Wolters hjemmeside siden 2003
Efter knap en måned uden bil er jeg nu endelig selvkørende igen.
Jeg har i eftermiddags hentet min spritnye Mazda 3, 2.0 Sport Sedan.
Den ligner den "gamle" 3'er, men den er blevet faceliftet.
De væsentlige forskelle er :
Xenon Forlygter
Diode Baglygter
Cruise Control
Regncensor
6 Gear (Fremad gående)
Desuden er fronten lavet en del om og den har et "sænket" look bagfra.
Jeg tager nogle billeder af den i weekenden, imens den er ny.
Sangtekster, vittigheder, nyheder og meget mere — samlet på ét sted af Brian Wolter.