Brian Wolters hjemmeside siden 2003
Jeg har anskaffet mig en ny mobiltelefon.
Det er min første touch-phone, altså en telefon med en berøringsfølsom skærm. Jeg har aldrig haft andet end Nokia-telefoner, men nu vil jeg prøve noget andet.
HTC Desire er en lækker sag med en stor skærm. Den virker hurtig i funktionerne, men den er meget anderledes at betjene end Nokia E-52 med Symbian OS som jeg skiftede fra.

Sangtekster, vittigheder, nyheder og meget mere — samlet på ét sted af Brian Wolter.