Brian Wolters hjemmeside siden 2003
Jeg optog lidt video med badedyrstifoen i Parken.
Husk at se den i 1080p.
Optaget med mit Canon 600d.
Min bror videofilmede det samme oppefra D-Tribunen.
Sangtekster, vittigheder, nyheder og meget mere — samlet på ét sted af Brian Wolter.