Brian Wolters hjemmeside siden 2003

24 / 1

Så kom den nye ADSL2+ i brug. Og lad mig begynde med at sige at det rykker !
Jeg har testet mig frem til omkring 17000 kb/s. Om det er den højeste hastighed ved jeg egentligt ikke eller om det er min router eller andre faktorer der spiller ind.

Jeg er imidlertidigt godt tilfreds med den hastighed.

http://www.cph-metronet.dk
Musik.
Sjov.
ZoleX.

Sangtekster, vittigheder, nyheder og meget mere — samlet på ét sted af Brian Wolter.